Thursday, June 28, 2012

Hot Hot Delivery Semakin Mendapat Sambutan....

Bismillah... Assalamualaikum wbt.... Alhamdulillah syukur dengan nikmat dan rahmat dari Nya....

As salam semua. 

Syukur sentiasa dgn limpahan rezki dari Nya....kami amat terharu dgn response dari semua 'Murtabak Lovers' bila Hot Hot Delivery flyers disebarkan melalui email di pejabat2....

Saya berterima kasih kepada semua sahabat handai yg telah membantu kami untuk forward kan flyers 'Hot Hot Delivery' Murtabak AGhaffur kepada semua kenalan masing2. Tak sangka kuasa email nie amat besar....dari 1 email jadi 10 email dari 10 email jadi 100 email...begitu la kuasa dunia cyber..fantastic!! syukur kita dpt leverage dari kecanggihan teknologi ini.

Saya terus berharap pasaran utk segment 'Hot Hot Delivery' Murtabak AGhaffur terus mendapat sambutan hangat. Semlm sahaja,10 tempat/pejabat Shamsul dan Yassir (adik saya) berkejaran untuk buat delivery. Syukur alhamdullillah....dan tadi juga lebih kurang 10 tempat/pejabat, dan esok dan seterus nye. Bukan ape, kadang2 kita di office nie malas nak keluar cari makanan, especially pejabat2 yg jauh dari kwsn gerai/food court. Senang sikit if kita boleh just call dan ada org buat delivery...:).
 
Kepada yg telah membantu untuk mempromosikan Hot Hot Delivery Murtabak AGhaffur, saya dahului dgn ucapan jutaan terima kasih. Kami tidak dpt membalas jasa baik anda semua, hanya Allah shj yg dpt membalas ye, insyaallah:) Amin..
 
Ok. Salam...
 
Atika
 
Note: Shamsul kebelakangan ini tidak dpt menulis, walaupun minat ye adalah menulis....mungkin krn beliau terlalu penat....jumpa lg, insyaallah.
 


No comments:

Post a Comment