Monday, May 28, 2012

Surah Yassin, Surah Al-Mulk, Surah Waqiah, Surah Al-Baqarah semasa penyediaan inti Murtabak A.Ghaffur

Bismillah... Assalamualaikum wbt... Alhamdulillah syukur dengan nikmat dan rahmat yg DIA telah berikan....

Kebiasaannya saya akan perdengarkan 3x Surah Yassin dalam semasa saya menyediakan inti Murtabak A.Ghaffur.... dimulakan dengan Al-Fatihah 1x.... diikuti dengan Surah Yassin, Surah Waqiah, Surah Al-Mulk, serta Surah AL-Baqarah (jika bateri masih OK)....

Saya juga perdengarkan Surah Dhuha, As-Syam sebab masa penyediaan adalah di waktu pagi.... saya juga perdengarkan Surah Ghashiyah sebab ia surah utk kita dipermudahkan semasa menghadapi sakaratul maut... wallahualam...

Semoga semua beroleh berkat dengan penyediaan inti murtabak A.Ghaffur yg penuh dengan ayat2 al-quran dan zikir.... saya mencuba utk buat yg terbaik kepada semua pelanggan Murtabak A.Ghaffur

No comments:

Post a Comment