Friday, October 3, 2014

Lokasi Pasar Tani 2014

As salam kpd semua sahabat, teman dan semua pencinta A.Ghaffur murtabak,

Bismillah..

Rasa nyer dah hampir setahun tidak berkesempatan berkongsi cerita di blogspot ini. Mungkin terlalu sibuk berniaga dan menguruskan kerja seharian sehingga tiada ruang dan masa untuk update di ruangan ini. #alasan#

Kepada semua tetamu Allah, kami mengucapkan selamat mengerjakan Rukun Haji yg ke 2 iaitu Wukuf di Arafah, bermula siang hari esok pada waktu zohor waktu di Mekah. Sesungguhnya anda amat bertuah kerana thn ini telah diumumkan sbg Haji Akhbar, haji terbaik.....syukur kpd Allah swt. Kpd saudara saya yang kini berada di sana, Kak Rahmah, cikgu saya Dr Azizan Osman & keluarga, kawan saya Puan Anitayati & keluarga, ustaz pembimbing Haji kami, Ustaz Azlan, saya doa kan anda semua mendapat Haji yg mambrur, insyaAllah, aamiin.

Saya mengambil peluang di sini untuk memaklumkan jadual Pasar Tani sepanjang Tahun 2014 (wpun 2014 dah nak berakhir):-

Sudi lah singgah di mana-mana Pasar Tani yg berhampiran dgn rumah anda untuk merasaikan nikmat murtabak 100 tahun ini.

Sekian. Wasalam.



No comments:

Post a Comment