Thursday, May 9, 2013

A.Ghaffur's Murtabak 'Now on Wheels' 19 July 2012.

Bismillah... Assalamualaikum wbt.... Alhamdulillah syukur dengan nikmat dan rahmat dari Nya....

Tarikh 19 July 2012, syukur kpd Allah swt, krn telah merealisasikan mimpi kami utk mempunyai sebuah mobile van bagi memudahkan kami memenuhi undangan 'live cooking' di tempat pelanggan dan juga to better reach our customer :)....

Mobile van kami sedia menerima tempahan untuk majlis perkahwinan, office open day, majlis hari jadi dan segalan majlis keraian, di rumah mahupun di dewan atau padang.....Sila hubungi Shamsul di talian 019 3555 818 utk tempahan dan harga istimewa.

Mobile lorry beroperasi buat pertama kali nya di Tapak Pasar Ramadhan Tmn Melawati pada Ramadhan yg lepas 2012, 1433H, syukur Ya Allah...kpd yg telah byk membantu dlm memenuhi impian perniagaan kami, hanya Allah swt sahaja yg dpt membalas jasa baik kalian. InsyaAllah, kami tidak akan mempersiakan segala amanah yg diberikan :)....

Sekian. Wasallam.


Shamsul & Atika, BSP 9 May 2013, 11:46pm.


Photo: Catch our 1st AGhaffur Mobile Lorry 'Now on Wheel' soon...1st Ramadhan. Will located near Bazaar Ramadhan Taman Melawati....catch us!
Atika bersama Ina sedara ku dari Merlimau, Melaka. Tkasih.


Photo: Kusut lah tgk FB wall, dari sblm PRU sampai dah abis PRU, idak abis2 lg pasal menang dan kalah, umpat dan caci...kusut lah, semak semak!!! 
Apa kata u all tgk iklan nie:...AGhaffur's murtabak..No#1 murtabak!
Now on Wheels tumpang parking di Seribudi, AU3.

No comments:

Post a Comment