Thursday, May 23, 2013

Pasar Ramadhan @ Bazaar Ramadhan 2013/1434H - Peniaga Murtabak di Perlukan Segera.

Bismillah... Assalamualaikum wbt.... Alhamdulillah syukur dengan nikmat dan rahmat dari Nya..

Sempena bulan Ramadhan yang bakal menjelang tiba...kira kira 49 hari sahaja lagi, kami di A.Ghaffur Murtabak selain dari membuka outlet Ramadhan sendiri, kami juga mencari peniaga2 yang berminat utk mencari rezeki tambahan di bulan yg mulia ini.

Melalui pengalaman kami berniaga di Pasar Ramadhan tahun lepas (hanya pengalaman sedikit kami ini) yang baru setahun jagung ini (maaf kan kami berkongsi), jualan harian boleh mencecah dari RM900 - RM2500 sehari. Ianya bergantung juga pada faktor lokasi, minggu 1,2,3,4 (melalui penelitian, minggu 1 & 4 adalah minggu yg paling sibuk). Net profit margin is around 20%-30% (bergantung kepada jumlah pekerja)

Oleh itu, pada tahun ini, kami mengalu - alukan peniaga yang berminat utk memulakan perniagaan sepanjang Ramadhan ini. Peniaga tidak perlu risau....kami di A.Ghaffur kitchen akan menyediakan inti, sos, bola roti, serta bawang campur. Peniaga hanya perlu membeli telur sendiri dan hendaklah mencuci telur2 tersebut sebelum berniaga.

Secara ringkas ye, peniaga hanya perlu datang ke kitchen kami sebelum pukul 1pm setiap hari (depending on your loation), dan segala bahan mentah telah tersedia. Tidak perlu risau tentang bahan mentah.....peniaga hanya pastikan gerai beroperasi (dapur, plate memasak, tong gas, tempat tebar hendaklah disediakan) dan masaalah kakitangan & pengendalian gerai diutamakan!!! 

Your SERVICE, Your MARKETING!!!....must be good....

Jika berminat dan mempunyai sebarang pertanyaan, bolehlah menghubungi Shamsul di talian 019 3555 818.

Usaha atas kita, rezki dari Allah swt:), tiada rezki datang bergolek, tiada cara ataupun definasi mudah untuk berjaya:).

PLAN your BIZ & BIZ your PLAN!!!

Sekian,

Wassalam.

Atika Mohd Ramli
BSP 1.19am, 23 May 2013


No comments:

Post a Comment