Tuesday, May 21, 2013

Frozen AGhaffur's Murtabak kini di Butterworth

Bismillah... Assalamualaikum wbt.... Alhamdulillah syukur dengan nikmat dan rahmat dari Nya....

Mulai hari ini, para pelanggan yang ingin menikmati murtabak A.Ghaffur tetapi dok jauh sangat dari KL,  boleh lah menghubungi ibu atau adik saya untuk mendapatkan frozen murtabak kami. 

Murtabak frozen nie, kalau pandai panaskan, ianya lebih seeeeedap dari murtabak yg kita beli yang dah masak panas2. Seelok2 ye, jika nak menikmati murtabak frozen nie, kita panaskan di kuala tak melekat (non stick), tidak perlu minyak, make sure murtabak dah dinyah beku sepenuh ye (lembut tidak beku) dan panaskan sehingga garing.....WOW!!!, iiissshhh nikmat ye lebih sedap dari murtabak biasa....garing dan wangi....

Nota: Jika murtabak masih beku, ianya boleh lah dinyahbeku di dalam microwave (defrosts) dulu, kemudian setelah lembut, pindah kan ke kuali....effect dia....uiishhh, terliur sedap ye....serious sedapppp....:)!

Pelanggan bolehlah menghubungi ibu atau adik saya untuk membeli secara runcit atau menjadi stockist di kawasan Utara (Perlis, Kedah & Pulau Pinang). Sempena, bulan puasa yang bakal menjelang tiba, senang jika stock murtabak frozen tersedia di freezer, mudah utk dipanaskan sebagai makanan sahur....ataupun buka puasa:)

Harga istimewa ditawarkan, kepada pembeli & stockis. Jadi boleh lah jika sesiapa yang berhajat untuk menikmati murtabak special ini atau ingin memulakan perniagaan di rumah mahupun di pejabat....untung agak lumayan:), sila lah telefon ibu atau adik saya.

Ibu saya boleh dihubungi seperti alamat & talian dibawah:-

Hajjah Patmabi Bte Wahab
1057, Jalan Gangsa,
Bagan Ajam, 13000 Butterworth.
Tel (R): 04 - 331 6768
HP: 012-534 9124

atau:

Mohd Iran Bin Sulaiman (Adik)
HP: 019 471 4987

Sekian. Terima kasih.

Wassalam.

Atika
BSP 12:04 21 May 2013

No comments:

Post a Comment